Make you want it baby

Tjenare.

Kom hem för typ en halvtimme sen. Började tidigt i dag.. Rätt jobbigt. Ville verkligen inte kliva upp ur sängen i morse, mitt rum var sjukt iskallt.. Men sängen var supervarm. Aja onödig info.

Började halv 10 och slutade vid halv 2, egentligen 2 men vi fick gå tidigagare, mys. Fast det hjälpte inte så mycket, kom inte hem iallfall. Det hade tydligen hänt någon trafikolycka i Lovö, så bussarna segade som FAN. I bromma mötte jag Mickis och Johanna, vilket var kul iallafall:)
Men i Ekerö hade jag tur vilket som, för där stod en buss och väntade, som kunde ta mig hela vägen hem. Wiho.

Är trött trött trött. Men ni är bra på att kommentera, sånt gör mig glad:D Puss

Kommentarer
Postat av: jeni

vadå började tidigt xD fan näst senast på hela veckan :D <3

2009-02-03 @ 17:04:25
URL: http://cutewithouthee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0