Say it right

Tjosan.
Dålig uppdatering, förlåt för det. Men det har varit helg, och då har man inte tid att sitta vid datan lika ofta. Så äre! Haha.

Helgen har varit najs :) Först fredags-mys hos Jess. Och i går så gick jag och Jessica upp runt 10, åkte till vällingby runt 12 för att köpa mina jeans, och lite andra nödvändigheter. Vi åkte sedan in till stan, och gick förbi Telia, för Jessica skulle fixa sina mms inställingar på sin mobil. Sen drog jag till Rådmansgatan och mötte Mickis och hennes pappa, dom hade varit på en fotografering. Sen åkte vi runt lite, och så skulle Mickis sko om sina skor men affären var stängd. Och vi hade lite brottom, för vi skulle ta en buss runt 6.

Mickis pappa körde hem mig, så jag duschade och fixade mig i ordning, sen tog jag bussen vid 6 som även Mickis och Johanna hoppade på. Vi stannade på donken i bromma i typ 10 min, sen åkte vi till Sergel och mötte alla andra, vi var runt 9 tjejer. Vi köpte godis och sånt, sen gick vi och satte oss inne på bion. Vi satt längst upp i mitten. As mys. Vi såg "I taket lyser stjärnorna", en väldigt bra film. Rekomenderas. Fan vad jag grät.. Eller säg någon som inte gjorde? Filmen berörde verkligen.

Kan bara tänka mig tanken på om min mamma skulle få cancer och bli så sjuk.. Jag vet inte vad jag skulle ta mig till. Minns i höstas när mamma var och kollade sina bröst för bröst cancer, som man borde göra någon gång om året typ. Och dom hittade en knöl som inte såg bra ut, dom tåg massa prover och sånt men det skulle ta en vecka innan vi skulle få provsvaren. Och jag kan lova er, att det var den värsta veckan jag någonsin upplevt. Att ständigt gå och tänka på det där, att ständigt gå runt och undra om det nu var så att den där jävla knölen var åt helvete. Men det visade sig att det inte var någon fara. Lättnad. Men tänk då oron man hade känt om det nu visade sig att det var oposetivt. Inte bara oron för att det skulle vara en dålig sak, utan oron om att sin egen mamma skulle klara sig eller inte. Usch.

Men men, filmen rekomenderas iallfall. Den var trots allt det sorgliga väldigt humoristisk också. Plus att Tzatziki är en jävla snygging... ;)

Efter bion så bangade typ nästan alla på fest, förutom jag, Linn, Johanna och Mickis. Så då drog vi först till donken och ringde runt lite, sen vart det Fekke Fekke Spåra Spåra haha!! Efter det blev det massa fyllekäk på donken. Haha och jag "råkade" putta ner Mickis från hennes stol, och vi alla började as grava som fan, sen spillde vi massa så då var vi inte välkomna mer på donken den kvällen hahahaha. Lite kul!
Bussresan hem var bara en pina, usch. Var as trött, as blä. Ville till folksam och träffa lite roligt folk. Men pallade liksom inte, så struntade i det och kom hem runt halv 4 och somnade typ direkt.

Fredag;



Lördag;


Kommentarer
Postat av: sia

vad heter paows blogg då? kram

2009-02-01 @ 18:36:39
URL: http://sophiastyden.devote.se
Postat av: em

"tsatsiki" går i min skola;) hihi

2009-02-04 @ 09:40:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0