You don't know how it hurt

Halloj!

Är nyss hemkommen från skolan.. Eller okej, där ljög jag lite. Kom hem runt halv 4.
Vi fick slutade lite tidigare i dag, snälla Carin. Eller ja, halv snälla Carin, som ger oss två viktiga upgifter där här veckan, först svenska redovisning på torsdag och sen egelska prov på fredag. Synd att jag inte änns har börjat skriva på min redovisning och inte änns öppnat engelska boken för att plugga.. väldigt synd haha.

Men men, jag och Elise hann iallfall med tio över 2 bussen. Haha jag somnade, Elise också tror jag. Hon petade mig på kinden när hon skulle hoppa av, och det vaknade jag av haha.
Sen var mamma seg med att komma och hämta mig som vanligt.. så jävla trött på att få stå och vänta vid busshållsplatsen typ 10 min innan hon kommer. Så sjukt seg. Så jag började gå, och då åkte Tessans bror, Micke förbi och undra om jag ville åka med. Asnajs, slapp gå:)

Nu sitter jag här, och ska lägga över lite saker på hårddisken för att sedan lägga in dom i laptopen, så att jag kan pyssla med lite saker på kvällarna när jag inte kan sova, såsom redigera bilder och sånt småskit. Eftersom laptopen inte har något internet just nu, så är det sånt man får roa sig med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0