Youre my saving grace

Så, nu har vi ätit lite mat.
Det är kaos hemma hos Mickis i dag, haha. Dom ska ha en stor fest i kväll för sina vänner. Det ska typ komma 40 pers, så både Gunilla och Ulf (Mickis föräldrar) har stått och lagat mat typ hela natten, duktigt.
Men det är iallfall väldigt stressat här i dag, vilket ledde till lite disskusioner mellan Mickis och hennes pappa, så nu ska Mickis flyttas till ett fosterhem uppe i Luuuuuuliååååå hahahah. Ha det så gött Mickis;)

Jag ska ta en buss hemåt runt 3. Men vettefan vad jag ska göra i kväll.. blir väl en hemmasittar kväll kanske. Inte så najs, med tanke på att vi har gäster, mammas bästa kompis plus hennes kille är hos oss. Och jag må säga att jag inte passar in så bra då, bara vuxna liksom haha. Håller mig vid datan eller på mitt rum.. kuuuul Lördags kväll ;P





Nu är min tattoo lite mer planerad, kan nog bli riktigt fint. Så nu får vi se till att göra det här Mickispickis! ;)

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Det är inte långt kvar alltså, vi ska göra det dååå, inte vänta längre! :D

älskar dig

2009-02-07 @ 13:49:46
URL: http://mikaelaedelryd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0