Killing my darlings

Kom ut från duschen för ett tag sen. Mamma färgade mitt hår i kväll, eller ah min utväxt. Vilket verkligen behövdes.. Hoppas bara inte att det blir lite gult eller så, för mitt silver schampoo är hos Mickis.

Har nyss kollat på Victoria Silvstedt - My perfect life, fast hann bara se den sista halvtimmen. Och nu när jag skrev det och kollar på klockan så kom jag på att jag just nu missar mitt favorit program, Plastic surgery 90210 på tv400. Men men.. Vid halv så ska jag ringa Amer iallfall. Vi har planerat att snacka i flera kvällar i rad nu, men det har inte blivit så. Men ikväll ska jag iallfall ringa honom, och se om vi kan få ut något vettigt samtal. Allt är så annurlunda från förut.. när vi var skit tighta.

Aja i morgon är det skola, och upp tidigt som gäller. Fan, vill inte. Men pappa kan köra mig hela vägen till bromma i morgon, vilket är skönt, slipper ta bussen liksom!:)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0