You make me wanna la la

Tjosan tjosan!

Ändrade planer för denna fredagskväll. Blev inte fest på Ekerö med Mickis och alla.. För Mickis skulle inte dit, pgr av fotografering i morgon, så hon skulle stanna hemma.
Så efter skolan så drog jag in till stan med Jess. Vi gick runt och letade efter mina efterlängtade jeans från gina t som ni kan se på bild några inlägg ner. Fanns bara massa stora storlekar kvar.. snyft. Men kikade sedan förbi inne på gina t i vällingby på vägen hem till Jess, och där fanns dom i storlek 25, WIHO :D Så har lagt undan dom tills i morgon. Och nu efter massa tjat på mamma för pengar, så har hon äntligen satt in lite på mitt konto. Så i morgon är dom mina. Lovar att visa bilder:) Har massa bilder från dagen/kvällen att visa er.

Så ja, nu sitter jag alltså hemma hos Jess. Vi har bara myst hela kvällen.. Med massa gottgott :) Sånt behövs.

Morgondagens planer är rätt oklara just nu.. Vet bara att jag ska in till vällingby innan 12 för att köpa jeansen, sen vet jag inte. Ska fråga Mickis när hennes fotografering är klar, kanske kan ses efter gullis?

Aja, har alla andra haft en trevlig fredagskväll?

Kommer nog somna tidigt ikväll.. Är trött som in i helvöööö! Puss

(Blir inga bilder eftersom jag är hos Jessica, men lovar att vara generös med sånt när jag har tillgång till det)

Kommentarer
Postat av: Nennah

Neej jag har haft en jävlig fredagskväll först så gick min tand sönder när jag åt popcorn! och sen råka jag ta sönder mammas favo grejs! otuuuur och så är jag inte med er! :(

2009-01-30 @ 23:50:11
Postat av: melissa

Melissa svarar: tack så mycket du :)

2009-02-01 @ 15:35:46
URL: http://melissablogg.blogg.se/
Postat av: cassie

hej, du skrev i kissies blogg att du läste paows blogg och dessis, vad heter dom.

Hehe, har glömt..

Kan du inte svara i en kommentar ? :P

2009-02-01 @ 17:23:22
URL: http://casshi.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du skrev på kissies blogg att du visste vad dom 14 åringarna hette som brukar "vika ut sej själva", kan du inte säga vad deras bloggar heter? =)

2009-02-01 @ 17:43:45
Postat av: MalinCaarné - Kristianstads fashionista

kul att läsa din blogg :) vad betyder din blogg för dig? besvara gärna "dagens fråga" på min blogg!

2009-02-01 @ 17:48:28
URL: http://faaashionista.blogg.se/
Postat av: Vendela

Hej Hej! Precis som dom över så undrar jag om jag kan få paows och dessis blogg. Känner dom inte men letar efter bloggar att följa :)

Svara gärna med kommentar på min blogg.

2009-02-01 @ 17:55:12
URL: http://absolutvendelas.devote.se
Postat av: aleksandra

du skrev i kissies blogg att du läser deras blogg du vet i det där inlägget som hette "vika ut sig själva" med dom där två tjejerna kan du säga vad deras blogg heter?:)

2009-02-01 @ 18:03:03
URL: http://aleeekss.blogg.se/
Postat av: emma

Vad heter paows och hmm dessies blogg , såg att du visste ? :P din blogg äger föressten ! :D

2009-02-01 @ 18:11:51
Postat av: Ella

Hej, vad är länkarna till paows och dessies blogg ? Hör gärna av dig.



Fin blogg btw! (:

2009-02-01 @ 18:22:06
URL: http://assaker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0