11 Juli. Bästavän's birthday!!

Japp, Mickis min älskade vän fyller nämligen år dagen efter mig. Det är inget annat än skitkul, för då kan vi fira tillsammans. Dock så har Mickis varit utomlands förra sommaren och den här med, just över min och hennes födelsedag. Men nästa år, då blir vi 18, förstå vilket jävla DRAG!!! Vi kan liksom fira tillsammans, hur perfekt som helst.
Aja, men i år kom hon hem den 11/7 på kvällen, så då åkte Mickis rakavägen hem till Emelie, där även Anton och Himer var.

Jag sälv kom dit lite senare.
Det första jag såg var en fin utsmyckning på dörren till lägenheten, tre ballonger som såg ut som en kuk haha. Det var skitkul för varje gång när någon öppna dörren så utbrast man "AKTA KUKEN!!", för att ballongerna inte skulle klämmas mellan dörren och väggen haha.
Även hela lägenheten var FULL utav ballonger till min stora fasa...
För er som inte vet så är jag sjukt, stört rädd för ballonger. Låter töntigt jag vet haha.
Men ja, jag är rädd för saker som smäller. Såsom ballonger och raketer/fyverkerier. Men men..
Vi började senare att fixa tacos och åt sedan, skit gott. Både min och Mickis favorit rätt i stortsätt.
Innan det kom även Linn och Linda hem till Emelie.. Jättekul att träffa bådatvå. Underbara jättejätte söta Linn hade köpt present till både mig och Mickis. Tack Linn<3

Därefter så åt vi en god tårta som Anton, Himer och Emelie hade gjort. Den var fan skit snygg haha!
Sen åkte Linn och Linda hem, och vi andra gjorde inte så mycket. Snackade och umgicks, fast det var skit kul. Så stört underbara människor. Så STÖRT roliga haha. Har skrattat mycket, mycket dom två senaste dagarna.

Vid tolv ungefär så bestämde vi oss för att dygna, ingen var speciellt trött.
Emelie bryggde kaffe som jag och Mickis slängde i oss. Sen gick vi ner till Statoil och Anton och Himer köpte redbull och Emelie köpte cola.
Och ja, sen började en lång lång natt. Haha!
Vi lyckades hålla oss vakna hela natten... Alla förutom Anton som sov i 3 timmar. Haha trötta jävel;)










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0