Äntligen en dator folks!

Japp de har det ju bara blivit mobilbloggande dom senaste dagarna, för varken jag eller Mickis har haft tillgång till en dator.
Men nu är vi hemma hos Mickis faster och fick låna hennes MAC dator, därav dom fina bilderna och den något pinsama videon;) Haha.

Nu har vi snart varit här i Lidköping i 4 dagar. Ibland känns det mer och ibland känns det som att tiden bara flygit iväg, vilket den också har gjort.
Vi har iallafall haft det super bra här nere.
Liseberg var väldans roligt, såklart. Men framför allt alla släktträffar som har blivit av några kvällar. Jag och Mickis har skrattat tills vi har gråtit i stort sätt. En humoristisk släkt har hon iallafall..... Erik, nya Björn Gustafsson ;) Haha. Sen har väl vårat intag utav kaffe haft en stor betydelse i våra skratttanfall också skulle jag tro hehe.

I kväll var det tänkt att vi skulle gå på bio, den nya Harry Potter filmen. Men det fanns bara utspridda platser och vi var ett rätt stort gäng, så det blir att hyra film och sitta här hemma hos Mickis faster med alla istället. Mysigt det med:)

Ni kommer att få en mer detaljerad information utav dagarna när jag kommer hem, tror jag. Om jag orkar berätta. Har ju iallafall varit duktig gällande att blogga från mobilen så helt bakom flötet har ni ju inte varit iallafall. Angående vad vi har gjort här nere alltså.. Haha.
Ni kommer även få en rejäl bildbomd. Eller kanske flera, för mååååånga foton har det tagits.

Men ha det gött så ses eller hörs vi i morgon.
(Ska på ett sätt bli najs att komma hem till Stockholm igen... FEEEST!!!)

Kommentarer
Postat av: Marielle

Jag är just nu med i en tävling hos Lantmännen, där man ska göra en egen maträtt och vinna mat. Vill ni hjälpa mig, genom att rösta på min maträtt? Klicka här: http://lantmannen.se/smakleken/chickenfilletburger



Snälla, hjälp mig att vinna!!! Jag behöver verkligen vinnarpriset. Kram

2009-07-19 @ 18:44:42
URL: http://marielle.missworld.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0