Home..

Nu är jag och Jossan hemma hos hennes pappa i Duvbo. Lite små fulla men glada. Vi har haft en väldigtt najs kväll ute.
Lelle, Josy's pappa kom och hämtade oss för ett tag sen .Mindre glad, men men.

Nu ska vi strax gå och lägga oss.
Självklart så spelades "Save Tonight" på MTV när vi satte på tv:n. Känsligt, ohja......

Nu ska vi kolla på Michael som spelas på MTV. Innan vi drog iväg ikväll så kollade vi på hans minnesstund som visades på tv4. Tårögd  blev man ett antal par gånger ska jag tala om.

Michael i våra hjärtan föralltid!

Sov gott. Pusssss!

P.s Jag har kämpat med detta inlägg i typ över 30 min haha.....



 Lelle & Åsa när dom var unga. Mina andra föräldrar. Min andra familj, med andra ord:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0