Mobilblogg

Halloj! Kvällen i går var verkligen jätte lyckad. Jag, Mickis, Julia och Sofie hade det jätte trevligt tillsammans. Det var skit kul att träffa dom igen :) Men så klart så var det kul att träffa alla andra som var på festen också. Vi åkte hem runt halv fyra i morse. Och jag höll på att dö av skratt när jag och Mickis kom hem. Vi är klockrena, det är allt jag kan säga;) Tack för en trevlig kväll gott folk, det uppskattades mycket. Idag så har vi en mor och dotter dag. Jag, mamma och våra kära vänner:) Tre mammor och tre döttrar. Vi ska gå på stan, äta gott och bara mysa runt. Vi åker båt in.. Men jag och Elin är tråkiga och ligger inne i båten. Jag är sjukt trött, eftersom jag och Mickis somnade runt sju i morse. Nu ska jag sätta på musik och soooova. Skönt. Puss på er

Kommentarer
Postat av: sofie

stört härligt att träffa er igen, det va för länge sen ;)<3

2009-07-25 @ 15:15:51
URL: http://ffaked.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0