Mor och dotter kväll

Lördags kvällen vart verkligen hur lyckad som helst.
Det började med att jag, mamma, Elin, Nettan, Emma och Sussie åkte in till stan med båten.
Jag och Elin hoppade av vid fridhemsplan någonstans och gick hem till henne för hon skulle byta om och sånt. Påvägen dit så köpte vi skagenröra och baguetter som vi åt hemma hos henne, plus drack en drink var:) Efter lite mer än en timme så åkte vi till Sumpan för att möta upp dom andra... Sen gick vi hem till Sussie och Emma där vi vart kvar i flera timmar, gjorde oss i ordning och sånt. Runt åtta någongång så åkte vi in mot stan, hamnade på ett uteställe på Odenplan som hette "Sommar". Jätte mysigt verkligen. Vi beställde in Cider och lite snacks, såsom Nacho med Guacamole för min del. Stört gott!

Efter en till två timmar så åkte vi till hötorget där vi gick förbi Chaplins Bar. Vakterna stoppade oss och ville att vi skulle komma in, vi tvekade och då sa ena vakten att ha bjöd på inträdet för ikväll, som låg på 120 kr.
Då gick vi in, och stannade där för kvällen. Verkligen jätte trevligt.
Vi drack goda drinkar, skrattade åt folk som sjöng karaoke och dansade.

Jag och mammsen skulle först sova hos Sussie, men tog istället en taxi hem.
Runt 5 var vi hemma och jag somna på 3 sek. Var ju så sjukt trött... Hade sovit 2 timmar natten innan typ.

Tack för en rolig kväll! Puss på det.
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0