My heart is hurting today

Tankarna bara flyger runt som en jävla tornado i huvudet och kommer inte till sin rätta.
Jag sitter och äter på ett äpple och funderar på varför i helvete Mickis inte är hemma just nu.... Hon skulle ju förstå precis. Det skulle hon. Bättre än någon annan... Just utav det skälet att hon känner mig så väl och vet exakt hur jag känner kring detta.
Jessica förstår hon också, det vet jag. Det är alltså bara något jag vet. Kanske för att hon alltid förstår? Och det är så skönt att höra hennes teori om saken.

Men egentligen så hjälper inga ord om jag ska vara ärlig.... Jo för stunden. Men det ändrar inte på någonting...

Kommentarer
Postat av: Anonym

är för robin har en flickvän?

2009-07-06 @ 22:52:02
Postat av: wawwawiwaaa

är det för att robin "is in a relationship"? :(

2009-07-07 @ 09:28:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0