Onsdag, chill hos Emelie.

Gårkvällen var bra, alla hade ett bra humör. Eller ja, förutom Emelie som vart sur, vilket är förståeligt. För att vissa spårade lite haha.

Kvällen började med att vi satt ute på terassen, jag, Johanna, Mickis och Himer och bara snackade och drack lite smått. Sen åt vi god mat som Emelie lagat, duktiga hon. Och ja, så fortsatte kvällen. Inomhus, utomhus på terassen. Äta marrängsviss (stavning?) hann vi också med. Riktigt gott.
Sen spårade jag och Johanna lite och fick för oss att kasta en banan emellan oss. Självklart missade vi båda att ta emot den när den andre utav oss kastade, så den blev ju lite mosad.
När johanna kastade till mig så ramlade den ur skalet så jag tog upp den där kladdiga bananen i handen och ska kasta efter johanna som springer in.
SPLASH och självklart träffar jag fösterrutan. Kan bara säga som så att det tillochmed stänkte banan på dom som satt där ute HAHA. Det var en rolig syn, och jag fick skrubba fönster. Klockrent:)

Kvällen slutade med att jag, Mickis och Himer badade Jacuzzi haha. Sen gick dom hem och jag åkte hem till mig:)

Tog inga bilder under kvällen. Mickis gjorde det däremot, men dom bilderna har inte jag så jag bjuder på en bild från min mobil på mig och M.


<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0