Tisdag: BIO

Kom på att jag har glömt att berätta om Tisdagskvällen.
Jag, Emelie R, Johanna, Mickis och Himer var på bio. Vi såg den nya Harry Potter filmen.. Mickis var besviken, och jag vet inte vad dom andra tyckte om filmen. Men jag själv tyckte att den var gö bra.... Vanligtvis så tycker jag att Harry Potter är likvärdigt en Thriller/Rysare. Man hoppar till och skriker på ett ungefär lika många gånger. Den här filmen hade inte så mycket drag utan mer humor, och det gjorde inte mig någonting. Fast jo visst, lite mer händelserik hade den ju kunnat vara. Dom hade kunnat lagt till mer action men fortfarande behållt humorn. För fan vad rolig den var ibland.... Tror vi alla diggade den "höga Harry" rätt mycket haha.

Efter bion så gick vi runt i stan en stund för bussen gick inte för ens 20 över 1 från Bromma för våran del. Så vi satte oss ner, Mickis och Jojjo gick och gissa bakom några höghus haha och vi andra satt och snacka.
Efter ett tag så åkte Himer hem och vi började åka mot Bromma. Kom hem runt 3 kanske. En rolig kväll med ett trevligt sällskap:)

P.s Ett riktigt bevis på att du är lite för kort: Du ser ingenting i bio salongen för att alla är ett huvud längre, så du får sitta på en upphöjd "kudde" som är till för små små barn. Hehehehe........




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0