Dags att försöka sova....

Somsagt nu är det dags för sängen. Är något trött sen igår då det inte blev så mycket sömn, så nu ska det blir skönt att gå och lägga sig.
Dock är min säng jävligt risig... Halva bäddmadrassen ligger på golvet, täcket hänger utanför pålakanet osv. Ser ut som om det har varit rena rama partyt i min säng. Men så är inte fallet haha.
Jaja, får väl fixa till det lite snabbt.

I morgon ska jag upp väldigt tidigt. Ska ta en buss som går runt 10.
Jag, Mari, Ida och Rebecka ska till Gröna Lund. Vet inte om det blir några fler som följer med, är inte så uppdaterad. Men jag är iallafall ganska taggad, det ska bli skitkul. Fast vädret ska ju inte bli på topp är det sagt, men man får väl hoppas att det kan hålla sig borta från regn. Då är jag nöjd. Mer än nöjd. Regn är inte något som gillas..

Sov gott!


Kommentarer
Postat av: Erika

Sv på youtube kommentar: haha, klart du är avis! borde du ;)

jag förstår att du är "förälskad" i honom. måste erkänna att mitt hjärta hoppade över ett slag när vi fick ögonkontakt då han stod och sjöng på scen..

gosh, haha!

2009-06-18 @ 22:13:29
URL: http://enerikaz.blogg.se/
Postat av: Erika

Sv: haha, du har det inte lätt du :P

jaa, han är ju verkligen duktig. bra att han har en sådan pass unik röst också så han sticker ut lite :)

2009-06-18 @ 23:17:56
URL: http://enerikaz.blogg.se/
Postat av: Erika

Sv: jaa, vi får väl hoppas på det! :)

håller tummarna för mr.b :)

2009-06-18 @ 23:36:32
URL: http://enerikaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0