Feber&Regn

Ja, rubriken på det här inlägget kan beskriva min dag ganska bra.
Vaknade upp i morse med feber. Iofs en väldigt låg temp, men feber det hade/har jag och det känns, i hela kroppen känns det. Fy, mår piss.

Jag gick upp och åt frukost men sen gick jag och la mig igen... Vaknade upp 13.30 typ, skönt att få sova ut. Men vid den tiden så hade min tablett som jag tog runt 8 på morgonen redan slutat värka så ja, då mådde jag som ett helvete igen. Låg kvar i sängen länge innan jag ens orkade röra mig.
Dagen har bestått utav sömn för det mesta... Det blir så.
Så tyvär kan jag inte bjuda på något direkt intressant inlägg.


Nu har mamma varit världens bästa mamma och köpt mat på grillen åt mig... Haha så nu är det dags att tjocka lite. Hörs sen.

P.s Idag är det ingen vanlig dag...

Kommentarer
Postat av: linn

Krya på dig gumman<3 Jag börjar oxå bli sjuk vi får göra varandra sällis <3

2009-06-02 @ 21:20:05
Postat av: Lisa

Tack hjärtat!<3

Ojdå, illa! Ja eller hur haha:)<3

2009-06-02 @ 21:23:10
URL: http://llisasdiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0