Ffffffffriday

Här sitter jag kl 12 på förmiddagen (började att skriva inlägget vid 12..) och äter lite glass... Det är allt jag har ätit idag förövrigt.
Jag ställer mig själv frågan.. Borde inte jag typ sova nu? Eller åtminstonde typ vara ganska nyvaken.
Nej jag gick upp kl nio i tron om att kl var runt tolv eller ett. Bra jobbat! Men jag var ju pigg så det är ju inte värsta grejen.

Saknaden efter min mobil skaver inom mig.... Eller mest alla saker jag hade på mobilen. Sparade roliga sms, alla bilder från igår, allt.
En ny mobil går ju alltid att fixa. Trots det så nås jag nu på min URGAMLA ÄCKLIGA NOKIA. Den är förjävlig rent ut sagt. Går ju knappt att smsa på, så sjukt krångligt. Dessutom är det ingen som har numret...
Så rikta all eran uppmärksamhet hit nu gott folk (mina vänner och bekanta), ni når mig nu på 0765850698!!!!!!


Ikväll är jag och Mickis bjudna på 18års fest. Ska bli mycket trevligt:) Även fast jag inte är så jätte sugen... Man mår ju som man mår. Men Mickis var tydligen sjuuukt taggad, så vi köööör bah! Hehe.

Ska snart börja fräsha till mig lite och sedan åka hem till Mickis, orkar inte sitta hemma. Pusselipuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0