Helgen

Sådär, nu har jag tid för datan igen. Det har varit en rättså fullspäckad helg så jag har inte haft tid för datan helt enkelt...
Men nu tänkte jag ta mig tid och skriva lite om helgen. Kommer inte ta med allt, för det kommer ändå bli ett jobbigt långt inlägg.

Fredag:
Efter som jag varit sjuk hela veckan (är det fortfarande), så trodde jag inte att jag skulle få åka iväg någonstans. Men jag fick ta mig till Mickis, vilket jag också gjorde.
Vi hann med en hel del denna kvällen... Ta oss till en 3:a på Rådmansgatan där det var fest. Det var dock över 100 personer där så det gick knappt att komma in i porten. Vi stod istället utanför och pratade med massa trevligt folk. Träffade massvis med personer där som vi kände.
Sen träffade åkte vi till Medis, där vi träffade Ryan. Han heter egentligen inte så, men vi kallar honom för det för att han är så sjukt lik Ryan Sheckler haha. Strax efter det så lyckades vi att ta oss in på krogen.. Men det vart inte långvarigt och vi drog vidare. Hamnade lite här och var men kom tillslut hem till Mickis runt 3 på morgonen.

Lördag:
Vaknade runt 11, efter en natt med litelite sömn. Emelie R kom till Mickis runt 12 kanske, hon hade med sig massa cola och en snygg tårta som vart över från hennes studentmottagning. Det var en sverigeflagga-tårta, vilket passade bra efter som det var den 6 juni, Sveriges nationaldag.
Vi satt i Mickis kök heeela dagen... Åt massamassamassa och drack flera liter cola. Onyttiga? Nejdå! Hahahah.
Vi började även att planera en liten roadtrip som vi kommer att göra i sommar. Jag, Mickis, Emelie R, Linn och kanske Johanna:) Den blir till Göteborg!
Vi tar bilen ner, Emelie kör, och ska sedan vara i Göteborg i 4 dagar.
Vi har varit så grymt duktiga och kreaktiva som har planerat allt så bra.. När jag berättade planerna för min mamma så blev hon stolt. Det sa hon iallafall!
Men ja, om allt går vägen så kommer vi ha det så jävla roligt. Det blir som en avskedresa för Emelie R, eftersom hon flyttar till Kalofornien i två år nu i Juli. Fyfan...
Jaja, kul kommer vi iallafall att ha det, om det nu blir av:)

Senare mot kvällen så kom även Emelie T till Mickis och bestämde vi oss för att gå på bio. Det blev filmen "My bloody valentine" i 3D haha.
Vi åkte först till solna, för Emelie skulle göra någonting hemma, minns inte vad. Sen hämtade vi ut biljetterna på solnas biograf, och ser då att bion går i Heron City haha, så vi fick brottom.
Åkte förbi råsunda på vägen dit... Det sög till i magen när man hörde publiken och såg hur många som var där. Jag ville också vara på matchen!!!!!!
När vi kom till Heron så var det ett tag kvar innan bion skulle börja, så vi kollade på bit utav matchen inne på en sportbar. Fan vad dåliga vi var...... Tråkigt med förlust, det var ju fan nationaldagen.
Jaja, sen började iallafall bion. Gissa om vi skrek som små barnungar? Gissa om det vart tusen gånger mera läskigt när det var 3D?
Filmen var sådär, rätt förutsägbar skräckis, men somsagt med 3D vart det grymt.
Oooom vi var snygga i 3D-brillorna! ;)
Efter bion så blev det nattkäk på donken, sen var det rakavägen hem. Trött som få och rädd som en liten myra kröp jag ner undet täcket och somnade som ett litet barn.

Bilder kommer sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0