I'm not gonna paint it black when it's white

Synd att så fort man väl kom ut i solen så blåser det kallt och solen går i moln var och varannan minut. Jaja, lite sol fick jag ju på mig iallafall.

Igår så åkte jag hem till Mickis runt 9, där även Johanna och Emelie var.
Jag, Mickis och hennes mamma satt och kollade på dubbelavsnitten utav DHW medans Johanna och Emelie lirade GH haha.
Runt 23.40 så gick tjejerna till bussen och jag tog moppen ner till Färentuna till fotbollsplanen där jag visste att Kahlil, Martin, Ida och Mari var. Så jag väntade där tills tjejernas buss var framme.
Hann prata lite med Mari och dom. Sen åkte jag och mötte Emelie, Mickis och Johanna vid bussen och så åkte vi hem till Emelies farmor som bor i ett as fint hus vid Högby.
Vi sov i en egen stuga, as fräsh var den. Hade inte bangat på att bo där alltså haha!

Sen låg vi hela natten och kollade på film, käka popcorn och drack flera liter cola... Precis som alltid haha!
Empan somnade iofs efter typ 10 min utav första filmen.
Vi alla somnade i omgångar men runt halv 5 så vart vi skit pigga och då kunde typ ingen somna om istället.. Fast ja tillslut gjorde vi ju det.
Gick upp runt tolv idag... Satte oss ute på terassen och njöt lite utav solen. Sen åkte jag hem och då badade Mickis och dom i poolen, fasiken hade ju inte bangat på det .. Men men.
Så mycket mer har inte hänt idag.

 GÅR INTE ATT LADDA UPP BILDER..... Kill me.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0