Inte en dag utan dig i mina tankar....

Det blev ingen solning för min och Ida's del igår. Ida jobbade till sent, och skulle komma hem runt midnatt. Och feg som jag är så vågade jag inte åka dit och sola själv.... Solariumet ligger nämligen i en källare som ger mig rysningar haha.
Men vi ska ta igen våran missade solning och kör på ikväll istället, mycket trevligt:) Ida ska först på en studentmottagning här i närheten så vi ska göra det efter, kanske återigen blir lite sent, men fan i kväll måste det bli av. Vill ju vara lite brun tills skolavslutningen på torsdag. Vädret är ju inte speciellt rättvist när det gäller att sola, så vafan.

Har varit hemma idag. Vi är lediga tills på torsdag då vi har skolavslutning. känns rätt onödigt då vi kunde ha haft avslutning idag eller något istället för att vänta tills torsdag.
På onsdag så tar 3orna studenten, kul för dom. Lite små avis är man ju, såklart. Fan jaja, bara att ta tag i allt dom två åren som är kvar sen jäääävlar så äre fan min tur. Helvete vad jag ska skrika, dricka, dansa och bara vara allmänt galen då. För då är det mer tillåtet än någonsin.

Student 2011, se upp!



Nu tänkte jag gå och tjata lite på mammsen angående middag, är väldigt hungrig.

 Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0