Kanondag!

Jag gick upp tidigt i morse, åt frukost, och sen hämtade jag Mickis. Lite efter kl elva så kom jag, mamma och Mikaela iväg med båten till blåsjön. Haha det var roligt att åka båt, min mamma är inte så grym på att köra om vi säger så. När hon startade så körde vi med full fart in i vassen, jag och Mickis gallskrek hahah. Nästa gång kör jag... Jag är med all säkerhet grym på att köra, det kan Mari, Ida och Rebecka intyga. Förutom att jag skriker och får lite panikattacker för att jag tror att vi ska välta och dö när det kommer vågor. Inte värsta grejen!;)

Iallafall så har vi legat och stekt och badat hela dagen istortsätt. Har haft en sjukt bra dag med min älskade vän som har varit lite deppig, vilket är helt förståeligt.
Mikaela, jag finns här för dig, jag gör allt för att du ska vara lycklig. Just utav den anledningen att du alltid finns här för mig och för att du ALLTID får mig lycklig, även om du försöker eller ej. Tack för att du är du, och tack för idag!!

Jag har dessutom blivit brun idag gott folk. Eller okej jag ska vara ärlig... Jag har blivit bränd!!! Burned baby burned... Hehe.
Det svider och gör ont på axlar, kinder, rumpa, ben, panna, haka, NÄSA och ja alla andra kroppsdelar på kroppen typ. Men sånt är livet. Eller ja sånt är liver för en blek jävlel som jag.
Men nu är brunheten pågång, jag lovar! Haha har ju ingen kamera så kan inte visa er.... (Tur det;))

Alla bilder under dagen togs med Mickis kamera, visar er när jag får dom!

Mickis och jag förra sommaren! <3

Kommentarer
Postat av: Erika

Sv: aa, jag kan tänka mig det.

att kolla tvn är väl okej någongång men blir lätt lite segt..

det är ju alltid bäst live! det vet vi ju sen fotbollen t.ex ;)



jag ska nog det. ska försöka få med mig någon, alla verkar så otaggade... -.-

jag joinar dig annars, haha!

2009-06-25 @ 09:28:55
URL: http://enerikaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0