Midsommar

Jag var riktigt otaggad i morse. Mådde piss.
Var på ett sånt där riktigt tjej-humör ni vet. Hittade inga kläder att ha på mig. Var så trött på mitt hår så att jag nästan avled.
Men nej, här sitter jag och jag är vid liv.
Hittade en korallfärgad tubopp och körde ett par vanliga leggins till det. Nitskärpet i midjan.
Skulle vilja klä mig med en fin sommarklänning. Det är ju så det ska vara på midsommar!
Men jag matchar istället vädret... Lite mörkare kläder.
Det har varit skinande sol hela dagen tills nu typ, det kom nyss en skur. Men nu har det slutat, hoppas solen hittar tillbaka.

Just nu så sitter ja här med en drink handen och är osocial mot allt trevligt folk som vi har på besök.
Är trött som en gris, men jag ska hålla mig vaken ett bra tag till. Hungrig är man också, har inte ätit något på hela dagen, förutom en kaka haha.


Lisa just nu.

Ikväll tror jag faktiskt att jag bara stannar hemma. Tror inte jag orkar hitta på något annat, iallafall inte att dra på fest. Fast okej, jag erkänner, det skulle inte vara helt fel och det är ju några som frågat mig. Men nej, jag ska hålla mig hemma för mammas och pappas skull, dom ville det.
Jaja, hoppas ni alla får ha en riktigt trevlig och lyckad midsommarafton nu.
Håll humöret uppe trots att vädret sviker lite då och då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0