Mot Bimer

Ska snart åka hem till Ida. Hon kom hem idag efter en hel vecka i Borlänge på P&L festivalen... Ska bli skitkul att få höra om hennes äventyr där haha.
 Ska plocka upp Mari på vägen också, för bussen går bara till Kyrkan, en bit i från alltså.
Så jag måste skynda mig lite nu, ska plocka upp henne 58 då hennes buss kommer in.

Har nyss ätit "middag".. Pappa köpte med dig från grillen, Är proppmätt, sådär mätt så att man mår illa ni vet. Hatar'e!
Men men, nu ska jag gå och byta om till mjukisbyxor eller något som är lite varmare än mina shorts. Det är ju lite små kyligt ute nu liksom..



Btw, ser ni? Lisa har lyckats bli lite brun....

Kommentarer
Postat av: Lisa

booorlänge!!;D it was awesome:)

2009-07-02 @ 20:58:41
Postat av: amanda

oj, vilken bränna

2009-07-02 @ 21:12:15
URL: http://prinsessaigefle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0