Oh, sweetheart

Idag så har jag varit duktig. Jag har legat ute i solen nästan exakt hela dagen, om man bortser från lite små pauser då och då när det blev way to hot ute. Man dog ju typ... Men jag klagar inte. Jag har fått lite färg faktiskt! Tro det eller ej, haha. Lite skillnad kan man se.

Det är fan Juni nu gott folk, JUNI! Det ÄR sommar. Jag som har längtat efter sommaren så sjukt mycket i år och nu är den här. Snart är det sommarlov, sommar och sommarlov. Kan det bli bättre? Jag tror fan inte det.
Jag har inga direkta planer för sommaren men det ska ändå bli sjukt skönt.
Kanske bär av till P&L festivalen nu i Juni. Lite konserter är även inplanerat. Sen GBG med Jess i Agusti, det är allt jag vet än så längre. Lär ju dyka upp lite mer planer ju längre in på sommaren vi kommer.

SOMMAR FÖRFAN!

Kommentarer
Postat av: Anton

Fin mage(A):)

2009-06-01 @ 23:30:07
URL: http://hartell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0