Onsdag

Jag mår fortfarande lika stört dåligt. Fyfan.... Vad har jag gjort för att förtjäna detta är då frågan... Haha.

Mamma väckte mig vid 10 idag... Fast jag låg kvar i sängen ett jävla tag. Orkade inte resa på mig. På morgonen mår jag som sämst... Kunde inte ens prata för att halsen var så svullen. Jag lät rätt rolig;)

Idag är planerna att jag vilken sekund som helst ska gå ner och duscha, sen börja fixa mig. Vid halv 3 så ska vi börja åka mot släktingarna i Åkersberga. Världens finaste och bästa kusin har studentmottagning idag:D Fina Janina! Världens bästa!
Ska bli jätte mysigt... Trots att jag mår som jag mår. Får väll knapra i mit lite alvedon eller något innan så kommer det nog att funka fin fint.
Hur är vädret idag? Regn? Jag har inte hunnit att kolla efter än. Men har inte hört något regn iallafall...

Nej nu ska jag duscha, vi hörs lite senare innan vi åker. Och om inte... Så hörd vi när jag kommer hem:) Kameran åker med, så ska bjuda på fina bilder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0