Sommarkrysset it is!

Dagen har spenderats på Grönalund med Jess och Gabi, i en gassande sol.
Bränt båda mina övre lår har jag gjort, men sånt är livet. Får väl hoppas på att det röda övergår till en brun färg sen helt enkelt.
Men det var värt all väntan, det var bra artister och allt vad riktigt najs. Kom med på tv gjorde vi också, ett jävla tag haha.

Men men, tack för idag tjejor, det var grymt.
Nu är jag väldigt trött, och ska nog lägga mig i sängen snart. Eller ja, om jag känner mig själv rätt så blire väl antagligen om flera timmar, för jag kommer fastna framför datan haha.

Men ja, sov gött! :)

P.s I morgon kommer IDA BIMER hem, det tackar vi gudarna för!

Kommentarer
Postat av: H A N N A | [ e s t h . b l o g g .s e ]

Ställ gärna en fråga i min frågestund,

skulle vara superkul! Hoppas att du

får en toppenbra söndag, massa kramar

http://esth.blogg.se

2009-06-28 @ 05:46:07
URL: http://esth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0