Den där Björn

Läste igenom min gamla blogg nu lite snabbt.. gick igenom förra våren, och FAN vad beroende jag var utav Björn Gustavsson då haha. Roliga tider faktiskt. Jag och Mickis stötte på honom på stan två gånger faktiskt, och han kom i håg oss haha. Det kunde jag leva på i flera veckor efteråt kan jag lova!


Hittade den här videon, som jag hade lagt upp på min förra blogg i April nångång förra året, det är en av mina favoriter, helt klart.



"Tjaaa stumpan, sätt dig på den här så ska jag berätta en saaaaaagaa föreeejjjj!" ;)




Nu: Kladdkaka med glass, mums.

Kommentarer
Postat av: Pauline

Gud, jag älskar också Björn :P Han är så jävla rolig!

2009-03-10 @ 12:54:33
URL: http://pupsie.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0