dreams only last for a night..

.. Tyvär. Hade bästa drömmen i natt. En sån där dröm som verkligen påvärkar än, fyfasiken vad jag inte ville vakna i morse.

Är hemma idag med. Min förkylning blir verkligen inte bättre, inte för fem öre. Det är illa. Vill inte sitta hemma den här helgen.. Men lär inte ta mig iväg till skolan i morgon heller.
Har börjat hosta som en galning. Och hosta för mig är nog det värsta som finns. Förra hösten så drog jag på mig en rejäl förkylning, precis som denna och till det så fick jag den jävligaste hostan. Jag hostade konstant 24/7. Den höll i sig till i sommras, lite efter sommaren till och med. Nästan ett år alltså..
Jag fick grova problem med ryggen pgr av att jag hostade så mycket. Kunde knappt gå.
Det vill jag aldrig uppleva igen. Ävem fast den här hostan inte ens är i närheten så illa som den jag hade då, så blir man ändå orolig ju.. Tänk om det bara blir värre. Haha då sjuter jag fan skallen av mig. Vill inte.....

Men ah, dagen kommer väl bara bestå av data och tv som vanligt. Lär ju bli lika uttråkad som i går, som alltid när man bara sitter hemma.
Funtar på att ladda hem filmen Australia, den värkar så härlig. I går laddade jag hem Bedtime stories, men jag orkade aldrig kolla på den. Kanske ska ta och göra det nu, får se.
Är hungrig också men kan knappt äta/svälja.. Så ja så det min dag ut. Kul. Hoppas ni får det bättre!

See ya, don't wanna be ya

Kommentarer
Postat av: jeni

hosta brukar ju betyda att förkylningen är påväg att försvinna ialf :)

2009-03-05 @ 15:32:45
URL: http://cutewithouthee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0