förlåt

Dålig uppdatering.
Men hann inte blogga igår. Drog tidigt på morgonen till skolan, och sen därefter så drog jag med Jessica till Globen shopping där lite trevliga artister uppträdde. Jess ville se Blomberget sjunga, så jag var en snällis och hänka. Det var trevligt:) Kom hem rätt sent, så pallade inte nörda mig vid datan.

Idag har det varit skola från halv 9 till 2 typ. Vi skrev uppsatts på svenskan, det gick rätt så bra faktiskt. Sen på median så åkte vi till stadsmuséet och kollade på någon utställning om film genom Sveriges historia, det var rätt kul, med rätt sällskap såklart haha.
Vi fick gå vid 2 så då åkte jag raka vägen hem, skönt. Fick sällskap utav Elise på bussen, haha det var kul. Mycket skratt!

Vet inte vad som händer ikväll, har liksom försökt få tag på Mickis men hon är ju typ död. Eller hennes mobil funkar liksom inte, men ska försöka vidare. Hon är iochförsig sjuk, illa.


Gondolen


Söta söta du


:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0