Godnatt

Nu ska jag stänga av här, gå ner och borsta tänderna, tvätta av sminket och sedan lägga mig och vänta på att big brother ska börja.

Usch vilken jobbig kväll detta visade sig att bli, känslomässigt alltså. Fan vad svårt livet är ibland, så orättvist. Allt känns så jävla meingslöst, för vad jag än gör så visar det sig inte bli något bra i slutändan ändå. Så varför i helvete ska man ens försöka då? Det förstår jag inte. Antar att det är mycket jag inte förstår.

Men Izabelle, och självklart resten utav mina underbara vänner gör livet värt. Det är värt att gå igenom svåra tider, så längre jag har er vid min sida. Ni vet vilka ni är, mina närmsta, så ta åt er.

Pusshej

Kommentarer
Postat av: >>Vera / Bloggdesigner<<

god natt på dig med ;)! Fin header!

2009-03-16 @ 23:04:01
URL: http://bergstrooms.blogg.se/
Postat av: simone

kolla in din blogg bara. livet är svår iblnad, men det går i perioder=) kram



Simonesnya.blogg.se

2009-03-17 @ 17:05:21
URL: http://simonesnya.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det är inte lätt när det är svårt.

Stå på dig.

Allt löser sig till slut.



Over And Out

2009-03-17 @ 21:25:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0