I'm surrounded by your embrace

Jag är då allt lite bitter idag jag. Sitter här och surar för mig själv, har just insätt att jag nu har totalt förstört min karriär som blåst bimbo i programet big brother, just för att jag har färgat håret. För javisst ska man ställa upp i big brother om det programet kommer börja sändas igen.

Nej okej, nu till en lite seriösare sida utav mig. Skrev mest sådör för att reta min kära moder lite, varje gång hon kommer in i mitt rum när jag kollar på bb så säger hon "snälla, ställ inte upp i något sånt där skitprogram när du blir äldre..... snälla?" hahah.
Frågan är då om jag nu skulle tacka nej?
Nu när jag sitter här som en 16 årig tjej i sina bästa dar så skulle jag inte tveka en sekund.. Men det är väl kändisberoendet som talar då i guess. Men tänker jag efter riktigt mycket så krävs det nog en del för att jag ska ge mig in på något sådant, som big brother då tillexempelt.

Jaja, till något helt annat då. Sitter och kollar på Beck just nu, eller ah precis i denna minut så äre nyheterna tror jag. Men det är alltså vad kvällen har att erbjuda, Beck. Gillar dom filmerna, tycker det är några utav dom bättre sakerna vi i sverige har lyckats med.
Något jag ogillar med det måste nog vara att jag sedan efteråt inte vågar gå ner och borsta tändera, toaletten ligger på nedervåningen precis bredvid våran källare... Inte så lockande att gå ner där ensam när man precis sätt en seriemördare döda offer efter offer.

Nu börjareeeeee.


Pusshej

Kommentarer
Postat av: Fredrik

beck är bra :)

2009-03-16 @ 19:12:11
URL: http://fredstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0