Inte bra

Dagen har varit seg. Dålig. Mest pågrund utav att jag har mått sämst.. Det märktes nog. Jag var då allt ingen rolig prick idag inte.. Sorry tjejer.
Har så jävla ont i mitt höger öra och ont i halsen på höger sida... Hade tidigare ont i min bihåla på höger sida, så nått fel är det ju.
Men nu har jag så ont så att jag knappt kan svälja... Skitjobbigt. Vill till doktorn så det ska vi försöka fixa i morgon.. Kommer nog inte iväg till skolan. Fast jag vill, för i morgon får vi pizza till lunch haha. Tjockis som man är så blir man sjukt glad.. Haha jag och Elise är nog lyckligast.
Men ja, vi får se hur det blir med den saken.

Jag känner mig så jävla off just nu... Är så sjukt motiverad när det gäller istortsätt ALLT, men speciellt skolan. Har skitit totalt i att ta igen det jag missat när jag var sjuk, har bara latat mig ännu mer än innan. Det känns inge bra. Ingenting känns bra just nu.. Allt går liksom bara fel. Tårarna rinner helt utan anledning, åt minsta lilla liksom. Allt känns jobbigt, saker som egentligen är en baggis i vanliga fall blir riktigt jobbiga. Små saker blir stora.

Men ikväll visas det trevliga program på tv iallfall och tills dess så kan jag roa mig med The Hills här på datan.. Har nog blivit lite beroende haha, jaja struntsamma. Hoppas ni får en trevlig kväll, skriver senare.

Over and Out

Kommentarer
Postat av: Anonym

riktigt fin & bra blogg du har hörru:D





http://vendelaSpace.devote.se

2009-03-17 @ 19:50:35
Postat av: Mikaela

Tur att vi har varandra <3

Jag älskar dig min bästa vän

2009-03-18 @ 08:51:27
URL: http://mikaelaedelryd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0