It's her move

Vilken fin dag det har varit idag, helt underbar. Vädret gör mig på kanom humör, så hela dagen har varit kanoooners :) Hoppas vädret håller i sig bara, vill inte ha mer snö eller något i den stilen nu, bara sommar och sol.

Började halv 10, jag och Elise kom lite sent.
Dagen började med matte, det flyter på för mig. Även fast jag oftast kommer försent till just den här tisdags lektionen.. Bussarna, skyller på dom, helt klart höhö.
Efter matten så var det svenska, funkade bra. Vi läste på om medeltiden, vilket inte är allt för kul, men orkar inte klaga på mer saker i skolan just nu. Iallafall inte idag, nu när jag är på så bra humör haha.
Sen var det lunch, det var kyckling lasange, och den visste sin plats. Gött. Sen mentorstid och efter det engelska.

Jag och Jessica hade vårat speak idag, det gick hyffsat. Första punkten då man skulle snacka om saker som stod på pappret gick sådär, jag och Jessica glänste mer när man fick prata om några ämnen, och ett utav dom var Music. Vi pratade på ett bra tag och berättade om massa saker vi upplevt, det var kul.
När vi satt där och snacka så kom jag på hur jävla mycket saker jag och Jessica har gjort tillsammans, iallfall inom det ämnet. Musik. Vi har upplevt mycket roligt tillsammans, sådant som man aldrig glömmer. Kan bara tacka Jessica för att hon och jag är så lika på just den punkten, en fin vän:)

Sen var skoldagen slut, kl 2. Jag och Elise sällskapade på bussen somvanligt. Somnade till några gånger under bussresan, förvånar mig. Har somnat "tidigt" dom senaste två dagarna, till och med missat det ena programet utav Big brother med flit två dagar nu, bara för att jag är så trött. Knas. Skönt med lov snart, få bli lite utvilad. Fast det inte är det jag vill att lovet ska gå ut på, vill inte bara ligga och slappa, inte när det är lov inte;)

Nu ska jag och mamma fixa och trixa lite med mitt hår, hörs senare. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0