It's just a dream right? Yes, it's my dream.



Har nyss ätit lite middag, och innan det så kollade på The Hills. Jag älskar The Hills. Jag vill leva mitt liv, som dom lever deras. Vilken dröm va? En riktig dröm.

Sitter just nu här och kollar runt på youtube, läser bloggar och har det bara allmänt tråkigt. Vill faktiskt tillbaka till skolan, har inte träffat folket där sen typ förra tisdagen, alltså en vecka i morgon.

Borde även ta tag i lite plugg.. Orkar inte ens tänka på hur mycket jag nog har missat under mina dagar hemma. Orkar inte med någointing just nu, speciellt inte plugg. Jag vill verkligen ha sommarlov, verkligen verkligen verkligen. Inte bara en veckas påsklov som snart dyker upp.. Utan sommarlov. Sommar & sol. Fast lov överhuvudtaget vore inte fel.. Ska inte klaga haha.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Måste tipsa dig om en superbra sida. Freestreet heter den.



Få presentkort på Nelly eller inte välja själv.



Gå in här helt gratis har även just nu en supertävling



http://www.freestreet.se/?r=135

2009-03-09 @ 20:13:39
Postat av: Anonym

sjukt snygg blogg du hade :D

2009-03-09 @ 20:55:50
URL: http://josefinthyren.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Du vet väll att det som händer på the hills inte behöver vara äkta? Som ngn sa det är som wrestling, fejk men publiken gör det bra eftersom dom gillar det

2009-03-10 @ 13:19:14
Postat av: ewe

jag håller verkligen med dej, brukar också kolla på the hills och tänker precis som du. Skulle verkligen vilja leva som dom gör!!



jätte fin blogg förresten=)

2009-03-13 @ 18:49:11
URL: http://ejoohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0