Segt

Börjar må sämre igen.. Halsen gör ondare än aldrig förr, örat värker och bihålorna sprängs snart, eller ja så känns det iallfall. Men jag ska inte stanna hemma från skolan. Kan inte. Har inte råd med det... Med tanke på hur mycket jag har varit borta.
Måste kämpa, men det är svårt när det inte finns någon kämparglöd.

Dagen har förövrigt varit kanoners.. Lite små seg, men inget att klaga över. Började halv 12 och slutade 20 över 2. Två slappa lektioner, först samhällskunskap vilket innebär att sova haha. Sen hade vi engelska, men våran lärare var iväg på läkar besök, alltså väldigt slapp lektion uppe i datasalen. Tror inte att en ända människa jobbade under den lektionen faktiskt. Klassen är så arbetsvilliga så att det inte är sant... Haha not.

Nu ska jag klicka in mig på mtv's hemsida och kolla lite the hills, om datan tillåter det utan att stängas av. Då blir jag riktigt irriterad faktiskt.

Tummen ner: Ännu inte frisk.

Tummen upp: Det ryktas om fest med klassen i helgen(?)






Ida och jag i lördags!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0