Sick of being sick.



Hemma. Jävligt skönt att slippa dra till skolan med den här jävla förkylningen.. Det blir bara värre.

Har gjort absolut nada idag. Hunnit med att kolla på Love actually, en av mina favoriter faktiskt, söt och rolig rulle. Sen gick jag och mamma igenom min gaderob lite snabbt, och nu tjatar hon om att hon vill göra resten också. Jag blir bara sjukare utav hennes tjat, får ju huvudvärk haha.

Har inte så mycker mer att säga.. Ska ta mig något litet att äta nu, om jag kan svälja dvs. Så sjukt ont i halsen.

Förövrigt:
Vill ha helg. Och dig.





Kommentarer
Postat av: Trees

skönt ändå att vara hemma lite:) fast, de blir ju rätt långtråkigt efter ett tag haha.. = mycket blogg märker jag?;)

2009-03-05 @ 12:19:01
URL: http://mangofisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0