Tabbe

Gick upp vid 8 idag.. Gick ner till badrummet och skulle duscha, precis när jag ska kliva in i duschen så kom jag på att jag förfan är ledig idag... Smart.
Eller okej, inte ledig. Men samhällskunskaps lektionen är inställd så har bara engelska i typ 45 min(?) den börjar exakt nu faktiskt. Men hade känts lite onödigt att åka till skolan för EN lektion som inte ens är speciellt viktig. Bara därför så kommer den säkert vara viktigt höhö... Men men. Somnade faktiskt aldrig om, lite ångest över det. Tog inte vara på en sovmorgon, skärpning haha. Har ätit frukost och sen typ kollat på tv med pappa, som också är ledig idag.

Känner på mig att det kommer bli en fett långtråkig dag. Slappade ju både i lördags och igår, nu räcker det. Inte för att jag är taggad på skola, men ibland är det bättre än att bara sitta hemma och ruttna haha.

Förövrigt så är det exakt två månader sen Chris konsert på hovet, idag! Och i morgon är det två månader sen jag träffade Robin senast, tråkigt. Mucho tråkigt faktiskt.

      

Snart 6 månader sen, tiden går alltså väldigt fort.

Kommentarer
Postat av: Daniella

Ha en bra dag!

2009-03-23 @ 16:14:34
URL: http://daniellaaaa.blogg.se/
Postat av: Allt Om The Hills.

då är du så välkommen till min blogg söt! prenumenera gärna med bloglovin så du inte missar de senaste gossip :)

2009-03-23 @ 16:22:07
URL: http://alltomthehills.blogg.se/
Postat av: pech

sv; tack! din också. :D

2009-03-23 @ 16:23:00
URL: http://ppech.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0