This day

Chill dag..
Började förjävla tidigt, men fan sånt får man ta. Blir så mycket piggare när det är ljust ute och solen skiner.. Vårkänslor fast snön ligger kvar på marken.

Hade först samhällskunskap.. Jag och Elise kom lite sent, inte värsta grejen. Sen var det dags för gympa, vi fick spela innebandy. Så jävla kul!
Haha fick mig att minnas tillbaka då man själv spelade.. Slutade pgr av knäskada och har aldrig orkat börja igen, vill nog inte heller. Jag vill liksom inte köra seriöst.. Haha men utöver det så älskar jag att spela, och äga skiten av alla;) Driv.
Dom flesta i klassen är hyffsade, vilket gör det roligare, mer motstånd. Även fast Jocke bara stylade 24/7, haha sluta styla Jocke!:) Tönt.

Jaja, sen efter gympan så gick jag, Jess, Jennifer och Elise till vällingby. Vi köpte hårfärg till mig, sen käkade vi på donken. En jävla äckel gubbe började typ klaga på oss när vi stod i kö'n. Vi hade inte gjort honom ett skit haha. As vidrig var han dessutom, fyllo.
Han sa att tjejer bara är skit och blabla, aja kul att han var bög:)
Efter donken så köpte jag lite mer grejer.. Snälla flickor som rantar med mig runt när jag ska slösa pengar haha.

Kom hem för typ en timme sen, har gått ut med vovven och typ lite sånt. Pappa kom nyss hem och snart blire mat, inte för att jag är direkt hungrig, men men.

Se yaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0