Weekend (långt inlägg)

Nu är helgen slut.. Har mycket mer söndags ångest den här söndagen än den förra. Vill inte ha skola. Men 5 dagar, sen påsklov vafan. Fiestaaaa!:)

Fredag:
Jag och Mickis fixade oss hemma hos henne, sen tog vi bussen till Ekerö. Väl hos Jakob så var det typ inga där, men droppade in allt fler personer under kvällen.
Dom första två timmarna var väldigt trevliga, sen började jag och Mickis tjaffsa as mycket haha, fyllebråk. Ända gången vi bråkar kan jag då tala om för er, haha.
Mickis drog iväg och skulle möta Linn, mig väntade hon inte på, inte ens när jag sprang ut i snön med ändast strumpor på fossingarna och försökte stoppa henne. Hon är då allt jääääävligt envis hahaha.
Jag gick tillbaka och Mickis försvann, gick vilse.. Sen hittade hon och Linn tydligen varandra, så jag och Viktor gick och mötte dom. Sen var vi väl kvar där i typ en timme till, sen kom en taxi och hämtade oss. Inte till min stora förtjusning, för jag ville vara kvar. Vet fan inte ens varför.. Eller jo.
Slutade med att jag hamnade i taxin med Mickis och Linn, grät halva bilresan, kanske hela, minns inte. Lite små kaosat liksom.
Tänka sig att han fortfarande är ett känsligt ämne för mig... Illa.
I Stenh så hoppade även André in i taxin, så vi alla åkte hem till Mickis och sov där. Kollade på Twilight, även fast jag inte såg så mycket, vettefan vad jag gjorde. Åt massa konstiga saker, var väldigt hungrig. Sen gick jag och Linn och lade oss i soffan.. Tur för både André och Mickis att den soffan är förjävla skön då, annars jävlar hade jag inte låtit dom ta sängen hahah.
Somnade på stört. Utöver mycket tjaffs och lite för mycket dricka, så var det trevligt. Snällt av Jakob att vi fick komma dit iallfall:)

Lördag:

Vi vaknade vid 8, så mysigt. Inte.
Låg och dega i soffan till typ 12, sen åt vi frukost.
Jag tog en buss hem vid 2, även Ida satt på bussen. Jag åkte iallfall hem, duschade och fixade mig, sen tog jag moppen till Ida. Hann vara där i typ 20 min, sen gick vi till bussen.
Vi hade bokat bord på Mongolian kl 8 tror jag det var. Vi vart 14 pers, väldigt trevligt. Inte för att man kunde prata med alla så värst mycket då bordet vi satt vid var aningen långt haha. Men allt vart lyckat, god mat, men konstiga kineser som jobbade där, skummisar.
Efter maten så drog lite mindre än hälften av oss till en fest i hässelby. Jag och Ida bestämde oss redan innan för att åka därifrån typ 30 min senare för att åka till Nockeby. Men festen var dock mycket mera livad än vad vi trott, trevligt folk.
Efter att ha fått i mig en del så bestämde jag efter även mycket tvekande att stanna kvar på festen med Anelle, Jessica och Sofa, medans Ida åkte till Jonathan och Davva i Nockeby.
Men efter ca en timme ångrade jag mig, vet inte varför. Insåg att jag inte ville sova kvar där liksom, okänt hus, okända människor haha.
Fick springa till bussen, som tog mig till vällingby. Väl där så inser jag att jag skulle få vänta i 26 minuter på nästa tunnelbana, det var inte så roligt. Men roade mig med att snacka med Jonathnan i telefonen haha.
Aja, kom fram till Jonathan runt 2 kanske, där även Ida och Davva var.
Det var en trevlig kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0