Bra dag!

Kunde inte somna igår kväll... Jag som skrev i mitt "godnatt inlägg" att jag var trött. Men icke.
Jag la mig i sängen med laptopen och skrev ner en dröm jag hade för någon natt sen, en helt underbar dröm, därför skrev jag ner den. Det tog mig ett jävla tag. Och sen kunde jag ändå inte sova... Hade en orolig känsla i magen och det kröp i kroppen.

Min dåliga sömn gav det fina resultatet, FÖRSOVNING nu i morse dårå.
Kom sent till skolan, men var iallafall med på samhällskunskapen som håller på ett jävla tag, men just idag bara i 10 minuter. Så ja, idag åkte jag till skolan för 10 minuters samhällskunskap med en grinig Naser och innan det lite mellanmål. Trevlans, absolut.
Så då åkte jag in mot stan och sedan kom även Mickis dit. Vi har gått runt en del men blev fast på Gina T i typ över en timme, hahaha. Jag visste massa snygga toppar, tröjor, kjolar som jag redan kollat ut på internet, men dock så hittade jag INGENTING i affärerna. Det är så jävla rörigt inne på alla Gina affärer. Mickis köpte ett par jeans och en t-shirt. Jag kom hem med en söt blus, ett linne, en klocka, en t-shirt och en klänning till skolavslutningen. Inget speciellt direkt, och inget utav det som jag redan innan kollat ut. Men jag är nöjd för det.
Har haft en helt perfekt dag med Mickis, det behövdes. Vi hade det jätte trevligt och jätte mysigt. Mycket skratt, som vanligt. Tack för idag gumman!

Kom hem för cirka en timme sen, satte mig direkt här för att svara på några viktiga mail. Och nu har jag tid för bloggen:)




Sötnos påväg hem.
Vilken sommarvärme vi hade idag, helt underbart! Hade helst velat stanna hemma och legat och stekt på gräset i solen.
Notera att Mickis gick med linne kl 8 på kvällen. NAJS!


Lite nytt. Lovar er bättre bilder sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0