But together we can be alright.


Akon Ft Michael jackson - Hold My Hand




Har inte gjort så mycket ikväll. Timmarna bara flög iväg.
Fick en god middag, tacos! Det är min absoluta favorit rätt. Tacos & Pommes, inte tillsammans dåra.
Sen har jag suttit lite vid datan och sedan kollat på Talang 2009, det håller fortfarande på så jag ska gå och kika vidare nu. Sen så drar jag till Ida, för hon har nyss kommit hem från stan där hon åt middag med sin familj.

Pusshej


P.s Min vänstra halsmandel är lika stor som en golfboll snart. Den är även full med vita prickar.... Frääääääääsigt va? Jag vet, jag är alltid fräsig.
Det gör dock väldigt ont!



Kommentarer
Postat av: Josefine

riktigt bra låt det där, det är en sån låt som fastnar i huvudet:)

2009-05-16 @ 03:45:51
URL: http://jojsefinee.blogg.se/
Postat av: Jess

typ kolla in på msn när du ser det här ;D haha <3

2009-05-16 @ 11:36:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0