StorstädarN'

Förlåt för en tråkig bloggdag. Men jag har inte haft något roligt att skriva om.
Runt kl två så tjatade mamma om att jag skulle plocka upp massa kläder som låg inne på mitt rum på golvet... Så jag satte på flashback albumet på högsta volym och började göra det mamma bad mig om. Men det hela slutade med att jag städade hela rummet. Damsög, dammade.. You name it!

Jag gjorde hela mitt rum fräshade, en liten sommarstädning.
Städade hela min hylla och hittade massa minnen som gjorde mig helt tådögd. Sen bytte jag ut lite foton i mina ramar.. Och ja, där försvann fotot på dig. Det sista som jag hade framme... Det ända. Men nu är både fotot och du borta, finns ingen anledning till att ha det framme, varför varje dag påminna sig själv om en förstörd och förlorad vänskap? Dumt.

Men iallafall.. Duktig har jag varit:)










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0