Engelska lektion

Sitter i skolan just nu, i datasalen. Gillar att vara här. Dock så blir det aldrig så mycket gjort... Man läser mest bloggar eller hänger inne på fejjan, inte lätt inte haha.

Vi slutar om cirkus 20 minuter, då ska jag, Jessica och Jennifer in mot staden. Dom ska gå runt och kolla lite, jag med i guess. Blir nog inget shoppande idag för min del, möjligtvis ett puder. Men jag skulle helst slippa att slösa pengar på det.
Förhoppningsvis så får jag med mig dom till Anglais för en fika. Återuppleva lite minnen med andra ord. Sånt skulle behövas nu när det är så grått i vardagen... Utan en skönsjungande, gittarspelande grabb i närheten alltså.




Här är en film som påminner mig om våran lilla roadtrip vi åkte på i höstas. En otroligt rolig tid måste jag ju då erkänna.
Där var vi i Eskilstuna.... Jag och Hannen hade ett behov av att roa oss. Jag var måttligt oroad över att den skulle braka och gå sönder, för den var menad för typ 5 åringar haha.
En annan sak jag tänker på när jag ser den här filmen är hur mycket jag har förändrats sedan Janurai i år (den spelades in i Januari).. Ganska mycket! Haha.

Kommentarer
Postat av: hanna

Halloj!

Har frågestund i bloggen nu och den avslutas om tjugo minuter. bomba med frågor:)

kramkram

2009-05-05 @ 19:37:43
URL: http://johannabrynger.blogg.se/
Postat av: Erika | foto & så mycket mer

Sv: haha, är det inte svårare än så?

gud va pinsamt x'D

2009-05-05 @ 20:01:58
URL: http://enerikaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0