Ett gott skratt förlänger livet..

Och ja, ett gott skratt fick jag mig nyss när jag läste Mari's blogg.
Malin (hennes storasyster) och Ida hade skrivit ett underbat litet gästinlägg haha.
Ett smakprov..

"Mari Linnea Aanerud springer runt i trosor som en tönt och försöker städa. Ida kallade hennes nyss husneger och kastade en toffla i skann på na och skrek I DET DÄR JÄÄÄÄÄÄÄVLA TEMPOT KOMMER DU ALDRIG HINNA KLART! Lustiga individer dem där två asså."

Hahaha!! Jag håller med Malin, riktigt lustiga. Men ja ikväll bär det alltså av hem till Mari, lite chillkrök med en massa folk:) Kommer bli najs, det är jag helt säker på.



Hoppas ni får en trevlig kväll, pusselipuss


Kommentarer
Postat av: mallan

hahahaha BÄSTASTE :D:D

2009-05-22 @ 16:17:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0