Hos Ida

Kunde inte uppdatera bloggen något mer där hemma... det började åska som jag vet inte vad där runt kl 2. Jag trodde att mina sista minuter i livet var komna. Hela huset skakade när det åskade som mest.

Men nu sitter jag iallafall här hemma hos Ida. Vi har kollat på en film som hon är med i. Hahaha så sjukt söt!
Hennes morbror är regissör och gör små kortfilmer. Ida spelar väl typ en rebellisk liten skit som röker och kör moppe. Haha fyfan vad vi garva! Hon var typ 12 år när den där filmen gjordes. Kul att se iallafall:)
Sen har vi typ suttit vid hennes köksbord och snackat lite, till det åt vi chirre haha.
Mari kommer hit lite senare också, trevlans!:)

Kommentarer
Postat av: bells

jo men det gick väl sådär



andra natten drog vi hem



vad gör du d?

2009-05-21 @ 18:17:23
URL: http://bellyy.blogg.se/
Postat av: emelie h

Har katten kommit hem än? :/

2009-05-21 @ 23:40:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0