Ingen rubrik

Jag börjar tvivla på om du någonsin dyker upp här hemma igen. Om du någonsin kommer sova med mig i min stora säng igen. Allt visar på det motsatta. Vet inte hur jag ska klara detta, jag bryter snart ihop. Allt går bara fel.
Men du min lille plutt... Om du nu visar dig här hemma igen så kommer jag gråta av glädje, tro mig. Glädjetårar är way much better än att gråta på det sättet jag gör nu. Så fort jag tänker på dig så fylls ögonen med tårar. Jag är ju en liten cryer.. Det vet ju du, alla gånger du har tröstat mig genom att bara vara söt och gosig. Det här är inte rättvist, inte alls.
Hoppas du mår bra för det är du värd. Du är värd allt!
Jag saknar dig, kom hem.


Godnatt..

Kommentarer
Postat av: Jess

Nu börjar jag gråta, massvis ><

2009-05-20 @ 12:28:45
URL: http://xjess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0