Kom hem

Vilken dag, vilken dag...
En hemsk morgon, riktigt jävla åthelvete. Skräck blandat med oro...
Vaknade runt kl 7 och pågrund utav morgonens händelser så kunde jag heller aldrig somna om.

Stannade hemma idag med alltså.. Mår fortfarande inte bättre.
Har spenderat dagen i sängen, kollat på Jimmy Neutron the movie, as bra om ni frågar mig haha.
Åt även en god frukost i sängen som bestod utav riskaka med philadelphiaost på och sen en stor fet grapefrukt.

Var nyss ute med hunden och tog en runda i skogen.
Letade lite efter min lille katt som har bestämt sig för att inte komma hem. Vet inte vad som har hänt, för han är aldrig borta mer än några timmar om han är ute. Men nu har han inte synts till hemma på 3 dagar.... Det märks så tydligt när min lilla Bäbis är borta, eftersom han sover med mig i min säng VARJE kväll/natt. Jag har en jävligt nära relation till den katten, det har jag verkligen... Så jag kan bara säga att det var med tårarna rinnandes ner för kinderna som man gick där i skogen och ropade efter honom.
Att förlora nära och kära är som vardagsmat i mitt liv verkar det som. Vid den här tidpuntken förra året så dog våran hund, ändast 8 år gammal. Det är det värsta jag har varit med om.. Eftersom att det kom så plötsligt, han hade inte varit sjuk eller någe innan.
Och nu Bäbis (ja han heter så haha), jag klarar mig inte utan min lilla plutt.


Jävla helvete vad jag inte orkar med sånt här.



Baby boo














Kommentarer
Postat av: Mikaela

Ni hittar honom säkert hjärtat!

2009-05-19 @ 16:03:49
URL: http://mikaelaedelryd.blogg.se/
Postat av: Anonym

misse dååå :/ ibland är det oftast andra människor som börjar mata katter trots att det inte är deras och då drar sig ju katterna självklart dit. Hoppas det är på det viset och inget värre, och att han kommer tillbaka strax :)

2009-05-19 @ 19:54:18
URL: http://tulllan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Sv: Nej fyfan är det sant? usch.. Vet hur det är när folk säger "Jag vet hur det känns" Osv. Alla förstår inte alls, trots de kläcker ut såna saker. Men jag förstår verkligen, och vet hur det känns. Folk tror att djur inte kan betyda lika mycket som en människa i ens liv. Men det kan dom fan, så jävla mycket. Det är ens bästa vän, lixom. När man har så nära relationer till djur.. Hoppas nu han är i bra skick och kommer tillbaka så fort som möjligt!!<3

2009-05-19 @ 20:25:39
URL: http://tulllan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Sv: Jaa djurvänner förstår varandra ;)

fyfan.. det är hemskt. det känns som om att man aldrig kommer klara av det, aldrig kommer gå vidare. men det funkar faktiskt bättre med tiden, även fast det är sjukt jobbigt första tiden. så är det väl med allt.. Men när unga djur tas ifrån en så hastigt och utan en anledning, när dom inte ens är gamla och sjuka, för då är det en annan sak tycker jag! Då har dom lev sitt liv, skänkt glädje och vart med, då är dom värda och somna in, även fast det är sorgligt. Hatar dessa rovdjur som tar massa djur ifrån en, vi har också blivit av med ett par höns och en anka på senaste tiden, ankan för bara någon vecka sen. Dock så är det en grävling som håller på hos oss, dom är förjävliga. ;(

2009-05-19 @ 21:25:16
URL: http://tulllan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0