Lördag eller Söndag?

Shit det känns verkligen som om att det är Söndag idag. Har bara segat hela dagen, inte gjort någonting alls, och tro det eller ej.. Men det blir nog en hemma kväll för min del. På en Lördag!
Lite ångest får man ju, men men.

Gårkvällen tillbringades ju hemma hos Mari. Vi hade det jätte trevligt precis som jag förväntat mig.
Jag kom hem till Mari runt 6, då vart det time för att blanda lite drinkar, vilket Ida klarade galant. Vi (jag, Ida, Mari, Malin och Nikolina) satte oss sedan vid köksbordet och föra lite. Vi spelade "hej knäckt" fast som "öl spel", haha riktigt roligt. Tyvär var jag inte så grym på reglerna, vilket resulterade i att jag fick dricka en del haha.
Efter någon timme så kom Jonathan, Davva, Moa, Jennifer och Filip. Då var vi redan lite glada i hatten haha...
Och ja sen rullade det in mer och mer folk. Ett tag under kvällen fick jag sitta med en lite för full Mari inne på toan, men det löste sig fin fint. Och ja, det vart riktigt lyckat, lagom mycket folk, skön musik, rätt chill liksom. jag åkte hem runt 2.00, hungrig som fan. Så när jag kom hem så åt jag, det smaka skit, men fan vad hungrig jag var. Sen stupade jag i sängen med kläderna på.... Vaknade kl 6 i morse och klädde av mig, stängde av tven och sånt, sen somnade jag om.. Men vaknade sedan vid 8 igen och kunde inte somna om. drack typ tre liter vatten. Och sen slumra jag till och vaknade sedan vid 10. Skönt att få sova lite iallafall.

Idag har jag bara segat somsagt... Jag mår som jag förtjänar haha.
Har spelat lite kort med pappa... Sedan lite yatzi, vilket jag inte fattade ett skit utav men ändå slog jag rekord i högst poäng, hehe.

Fan klockan är bara halv fyra.. Känns som om hon typ är sju eller något.
Och ja, det blir nog somsagt en hemmakväll för min del. Vet egentligen inte varför... Men orkar nog inte göra något annat. Kommer dock hinna ångra mig tusen gånger tills ikväll, så ja vi får väl se.

Bilder från gårkvällen kommer i nästa inlägg!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0