Nighty nighty

Nu ska jag dra mig mot sängen... Klockan är bara runt tio. Om jag lyckas somna inom den kommande timmen så är jag fan gggRRyYmmMastebRuuuuuUUdEenn.se liksom (förstå ironin, snälla). Har inte somnat innan ett, två det senaste halvåret pgr utav att BigBrother och andra program sänts under den tiden. Nu är reprisen på BigBrother 2003 slut, men deppa inte för det, nu visar dom istället reprisen från BB 2002. Då idol-vinnaren Marie Picasso var med. Så vill ni se henne guppa under täcket i en dokusåpa så ska ni ju heltklart följa programet.....

Nej sängen vare jaa... Får pyttelite sovmorgon imorgon, uppskattas. Puss och sov gott.







Vem försöker jag lura? Jag vet ju redan att ingen kan nå upp till hans nivå, varför ens försöka med någon annan då?

Kommentarer
Postat av: Michaela

hahah neej ;) du är!

2009-05-08 @ 10:02:39
URL: http://mejx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0