Nöjd!

Kvällen igår vart perfekt. Riktigt lyckat faktiskt...

Jag kom till Ida runt 3, då duschade vi, fixade oss och sen började vi skära grönsaker och sånt till maten.
Runt 5 så kom Malin, Tintin, Julia, Sofia och Imad. Då bjöds det på drinkar och sånt.
Lite senare kom Mari och Rebecka, sen bara rullade det på, droppade in mer och mer folk. Vi satte igång med grillningen och åt hamburgare till middag.
Då kom även Martin och Kahlil... Jag är glad att dom två kom. Jag och Mari skrattade så sjukt mycket med dom typ hela kvällen, haha!
Kvällen flöt på bra, god dricka, trevliga människor :)
Runt 21.00 så kom även Jonte, Michel, Philip, Kim, Adam och några fler. Dom hade varit hos Jonte för han fyllde 18 igår, så det vart tillslut en dubbel födelsedagsfest, vi sjöng för både Ida och Jonte!:)
Det bjöds på mycket roliga händelser under kvällens gång... Tillex en 5 cm lång sticka i tån för Martin (HAHAHA). Tintin blev i puttad i poolen. Många misslyckade volter på studsmattan. Nattliga samtal på toaletten, i typ flera timmar. Många turer fram och tillbaka till bussen för att folk inte hitta, så man fick följa med. Några roliga samtal/sms.
När det var sovatime så hade typ hälften åkt hem, vilket var bra, annars hade dom fått sova på golvet. Men ja, folk hamnade i samma säng som lite oväntade personer i vissa fall haha! Men jag höll mig till min trogna sängpartner... Ida såklart haha!
Men ja.. Det var en jävligt trevlig kväll iallafall.

Kom hem för typ en timme sen, har inte gjort någonting sen dess. Är väldigt hungrig men ska inte äta något för jag har lovat att äta på grillen med Ida lite senare, typ om två timmar. Jag kommer hinna dö tillsdess typ! Men men... Hoppas ni hade en lika trevlig lördagskväll som jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0